ترميم و تعويض آجرکاري و آسترکاري پاي موج شکن ها ، مرمت بند مستقيم آب ، پاکسازي و ساماندهي سطح موج شکن ها ، اصلاح ناودان ها و نصب ناودان شوتي موقت از جمله کارهاي صورت گرفته در اين خصوص است .
اعتباري بيش از 20 ميليارد ريال جهت اين کار اختصاص يافته است که ميزان اعتبار تخصيص يافته در خصوص مطالعات اين پروژه حدود 400 ميليون ريال است..
اين پل قديمي ترين پل جهان محسوب مي شود که هنوز رفت و آمد خودرو بر روي آن جريان دارد . پل قديمي دزفول بر پايه هاي پل متعلق به دوره سـاسـانيـان بنـا شده است و نواحي شرقـي و غربـي شهر دزفـول را بهـم متصل مي سازد . اين پل 14 دهانه دارد که آبرو رودخانه است و در بين هر دو دهانه بزرگ يک طاق نماي کوچک وجود دارد که وسط پايه بزرگي قرار گرفته و بوسيله پلکان به بستر رود راه دارد . /106
انتهای پیام/